20 Ekim 2010 Çarşamba

ben kimim? biz kimiz?

Biz aslında herkesiz. Hangimizin sevgilisi öküz değil ki? İsveçli bilim kadınlarının yalancısıyım; Türk erkeklerinin %92 si öküzmüş. Geri kalanlar da belli etmemek için türlü şebeklikler yapıyormuş.Hal böyle iken, bu öküzlerin %17sinin çapkınlık amaçlı yalnızlığı seçtiğini düşünürsek, geri kalan %75lik kesimin sevgilileri olarak söyleyeceklerimiz var.

Biz dört arkadaş Facebookta mesajlaşırken baktık sürekli sevgililerimizin öküzlüklerinden bahsediyoruz. Sonra dedik ki yazalım rahatlayalım. Sonra birileri okusun desin ki aynısı bende de var. Biz de yalnız değiliz diyelim. Onlarca, belki yüzlerce, hatta binlerce insan bizim sevgililerimizin öküzlüklerini okurken biz sinsi sinsi öküzlerimizi sevmeye devam edelim istedik.

İlerleyen günlerde benim sevgilim sizinkilerin toplamından daha da öküz diyenler olacaktır eminim. O arkadaşları da bir gün aramızda görmekten mutluluk duyacağız. Benim öküz sevgilim aradı şimdi bir öküzlük daha yaptı. O sebeple bir an önce tanıtım yazısını bitirip öküzlüklerini anlatmaya başlamak istiyorum.

1 yorum: